Dreptul de retur
Clientii pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
SC TUDOR SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
- pentru comenzile achitate cu card bancar - prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat
- pentru comenzile achitate cu Ordin de Plata - prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat
- pentru comenzile achitate ramburs / cu numerar la sediul firmei - prin restituire numerar la sediul firmei, prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat
Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare: OUG nr 34/2014, potrivit careia Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator.
Conditii generale pentru returul produselor
- Produsele care vor fi returnate trebuie sa se afle in aceasi stare in care au fost primite. Nu se accepta pentru retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice, produsele carora le lipsesc accesorii. Orice semn de uzura existent pe ambalaj/produs atrage anularea dreptului de returnare.
- Produsele care vor fi returnate trebuie expediate in ambalajul original.
- Produsele care vor fi returnate trebuie sa fie insotite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate.
- Returul se face impreuna cu toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Daca au fost cumparate mai multe produse de acelasi fel, si se doreste returnarea tutoror acestor produse, trebuie ca doar unul sa fi fost desigilat. Celelalte produse pot fi returnate doar daca sunt sigilate.
- Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de cumparator, urmand ca vanzatorul sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare.
- Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea prealabila a unui reprezentant al vanzatorului, specificand exact care este defectul constatat. Defectele vizibile se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin defect vizibil se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.
- Exceptie de la returnare: produsele achizitionate de persoane juridice, produsele aduse pe comanda speciala (care nu sunt in mod uzual in stoc), produsele consumabile (hartie imprimanta, cartuse, kituri de curatare, etc) si produsele folosite.
- Alte date specifice privitoare la situatia si starea produselor se pot obtine contactandu-ne online sau prin e-mail/telefon
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, produsul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea produsului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumparatorului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator.